• GRANNA Super Farmer - Gra edukacyjna

Odbierz rabat % wpisz kod - MULAN

Brak towaru
35.00
Oblicz ratę

od 300 zł do 20 000 zł

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Dostępność Brak

Super FARMER planszowa Gra

SUPER Farmer gra planszowa GRANNA to polska gra, w której mały ma szanse
ograc dużego, bez uciekania się do kantów. Ale fortuna kołem sie toczy.....
i z potentata można łatwo stać sie bankrutem. Proste zasady i nie do końca
przewidywalny los to cechy, które pozwalają na zabawę tą grą małym i dużym...

Granna planszowa gra SUPER FARMER dla siedmioletnich dzieci - zasady:

Wszyscy gracze rozpoczynają grę z pustymi zagrodami. Gracz, na którego przypada
kolejka, rzuca dwiema dwunastościennymiymi kostkami. Gdy gracz nie ma jeszcze
żadnych zwierząt w swojej zagrodzie, a na kostkach wypadną różne obrazki,
to nic się nie dzieje. Jeżeli jednak na obu kostkach wypadnie obrazek takiego
samego zwierzęcia, gracz dostaje to zwierzę z banku, a właściwie ze stada,
bo takiej nazwy używa się w grze. Gdy gracz ma już jakieś zwierzęta, dodaje
się ich liczbę do tego co wypadło na kostkach i wynik dzieli przez dwa
(z ewentualnym zaokrągleniem w dół). Jeżeli gracz ma na przykład 5 królików,
3 owce i 2 świnie, a na kostkach wypadł królik i owca, to dostaje 3 króliki
i 2 owce. Może się jednak zdarzyć, że w stadzie jest mniej zwierząt, niz
graczowi należy sie w wyniku rzutu. W takiej sytuacji gracz otrzymuje tylko
tyle, ile jest w stadzie, a reszta przepada. Przed rzutem kostkami można
dokonać jednej wymiany ze stadem, po kursie podanym w specjalnej tabeli.
Jedna owca jest warta 6 królików, jedną świnię można wymienić na dwie owce itd.
Można albo wymienić jedno cenniejsze zwierzę na odpowiednią liczbę tańszych
(np. jedną świnię ma owcę i 6 królików), albo złożyć kilka mniej cennych
na jedno droższe (np. jedną krowę, dwie świnie i dwie owce na jednego konia).
Gra trwa do chwili, gdy jeden z graczy zbierze przynajmniej po jednym przedstawicielu
każdego z pięciu gatunków zwierząt: królika, owcę, świnię, krowę i konia.
Gra nie byłaby specjalnie ciekawa, gdyby nie element ryzyka. Na kostkach
jest takze lis i wilk. Co się dzieje , gdy gracz wylosuje jednego z drapieżników?
Jeżeli na kostce wypadnie lis, gracz traci wszystkie króliki. Inne zwierzęta
nie są przez lisa zagrożone. Gorzej jest wtedy, gdy wypadnie wilk. Gracz traci
wówczas wszystkie zwierzęta z wyjątkiem konia. Ale przed zagrożeniem ze strony
lisa i wilka można się zabezpieczyć, kupując psy. Mały pies, który jest wart
tyle co owca, czyli 6 królików, chroni przed atakiem lisa. Gdy gracz ma
małego psa, a na kostce wypadnie lis, gracz oddaje do stada małego psa,
a króliki pozostają w jego zagrodzie. Analogicznie duży pies, stanowiący
równowartość krowy, chroni przed wilkiem.

Rekwizyty gry planszowe dla dzieci od 7 lat:
-kostka zielona (wilk, krowa, świnia, 3 owce, 6 królików),
-kostka czerwona (lis, koń, 2 świnie, 2 owce, 6 królików),
-24 owce,
-20 świń,
-12 krów,
-6 koni,
-4 małe psy,
-2 duże psy,
-tabela.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia