• Gra magnetyczna The Purple Cow - Zadania matematyczne

Odbierz rabat % wpisz kod - MULAN

Brak towaru
46.00
Oblicz ratę

od 300 zł do 20 000 zł

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Dostępność Brak
EAN 7290016026795

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Matematyka nie musi być nudna! Z grą The Purple Cow dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie stanie się bardzo proste. W wersji magnetycznej świetnie sprawdzi się w podróży. Magnetyczne elementy nie pogubią się, w każdej chwili można wrócić do gry. Całość zapakowana jest w poręczne, metalowe pudełko.

Zasady gry: Połóż wszystkie magnesy na polu "magnet bank". Każdy z graczy rzuca kostką. Kto wyrzuci największą liczbę oczek - zaczyna rozgrywkę. Pierwszy gracz rzuca ponownie obiema kostkami i sprawdza jakie wypadły cyfry. Dla przykładu, jeżeli wypadło 3 i 1 to liczba, którą będziemy grać wynosi 31 lub 13. Używając magnesów z pola "magnet bank" gracz musi sformułować równanie matematyczne aby wynik równał się liczbie z kostek. Równanie może zawierać dowolną ilość znaków matematycznych (dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia). Dla przykładu, równanie z liczby 31 można zapisać jako: 5x6+1=31. Należy zwrócić uwagę, aby zostało zapisane pełne równanie. Jeżeli równanie jest prawidłowo sformułowane oraz zostało zaakceptowane przez pozostałych uczestników to gracz otrzymuje magnes z uśmiechniętą buźką. Następnie kolejny gracz układa równanie dla tej samej liczby, w naszym wypadku 31. W miarę postępu gry, w banku pozostanie coraz mniej magnesów z cyferkami i znakami matematycznymi do wyboru - gra stanie się trudniejsza. Jeżeli gracz nie będzie mógł utworzyć równania z magnesów, które zostały - kolejka przechodzi na następnego gracza. Jeśli obaj gracze nie mogą sformułować równania dwa razy z rzędu - gra się kończy. Wygrywa osoba, która uzbierała najwięcej magnesów z uśmiechniętymi buźkami. Uwaga! Jeśli grasz sam to nagradzaj się magnesami z buźkami za każdym razem jak sformułujesz prawidłowe równanie.


Cechy gry magnetycznej Zadania matematyczne:

  • mała, gra podróżna
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
  • ilość graczy: 1-4
  • przeznaczona dla dzieci od 5 roku życia
  • w zestawie znajduje się 138 magnesów z cyframi i znakami matematycznymi, 2 kostki do gry
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia