• Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści Dodatek gra Rebel

Brak towaru
208.00
Oblicz ratę

od 300 zł do 20 000 zł

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu skontaktuj się z nami
Dostępność Brak
EAN 5902650617933
Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy. Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła.

Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa.

Co wprowadza dodatek?
- Kampanię fabularną „Okruchy zła" doskonałą dla małych i dużych fanów fantastycznych światów oraz gier przygodowych. W jej skład wchodzą 3 scenariusze, zmieniające nieco przebieg rozgrywki, poprzez dodanie specjalnych celów, które należy zrealizować, aby wygrać. Rozgrywane po kolei układają się w spójną historię, ale każdy z nich możecie też wykorzystać samodzielnie.
- 4 uniwersalne moduły, które dodatkowo urozmaicą rozgrywki, stawiając ciekawe wyzwania nawet przed doświadczonymi bohaterami Avelu. Wśród nich znajdziemy Księżycową Bestię (alternatywną wersję Monstrum z gry podstawowej), Okrutnych łowców (nowy rodzaj potworów polujących na magiczne duszki) oraz elfią parę królewską, Tytanię i Oberona (możemy wprowadzić ich do gry razem lub osobno, a każde z nich oferuje graczom potężne magiczne wsparcie).
- Specjalny almanach stworzony przez Janka Sielickiego, zawierający klimatyczne wprowadzenie zarówno do poszczególnych scenariuszy kampanii, jak i wszystkich modułów gry.

Oprócz wymienionych modułów w pudełku znajdziesz też wyjątkowy minidodatek: 24 żetony do samodzielnego pomalowania. To świetna, kreatywna zabawa, dzięki której możesz powołać do życia własne marzenia o świecie Avelu. Rozszerzenie pozwala na stworzenie własnego ekwipunku i potworów. Dodatkowe żetony będą dołączane tylko do pierwszego nakładu gry.

Czym są Kroniki zamku Avel?
To oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel. Gra odpowiednia dla 1 - 4 graczy.

Zawartość:
- 13 figurek do samodzielnego złożenia,
- 2 półkafle planszy,
- plansza Księżycowej Bestii,
- 12 żetonów Księżycowej Bestii,
- 3 znaczniki odłamków księżyców,
- 8 żetonów magicznego ekwipunku,
-12 żetonów magicznych duszków,
- 3 liczniki wytrzymałości,
- 6 żetonów potworów,
- almanach,
- instrukcja składania figurek,
- 4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy),
- karta pomocy,
- instrukcja.

Wymiary opakowania: 27,5x27,5x6,5cm
Wiek: 8+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia